Ännu en dag på praktiken!

Nu va man hemma från praktiken, känns så himla onödigt ibland när man skulle kunna va på ett jobb och tjäna pengar. Men idag har jag översatt massa engelska som vi ska ha till webbsidan. Snart ska jag ut och jogga eftersom att det inte blev av igår, får jogga snabbare idag istället. Sen kommer ex:t hit lär blir nån rulle i bästa fall, och i värsta fall så blir de väl att vi sover här. hfm. Sen är jag ledig i två dagar, eller jag ska jobba hemifrån men de e nästan samma sak.
På fredag är de utflyttningsfest och jag måste in till stan och hitta nått att ha på mig. Syrran åker till Tyskland imorn och pappa till Kalmar, så jag och mamma kommer nog mysa i stan och förhoppningsvis så hittar jag något att ha på mig. Vill ha mina skor som jag hittade förra veckan, dom är väldigt söta.




Men det här blir man inte klokare av, så nu slutar jag babbla. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0