Ännu en söndag har gått!

Har varit i stan med mamma och syster hela dagen, det har varit jätte mysigt. shoppat lite roliga saker, men visar bilder sen. Sen har jag och syrran varit ute och sprungit, tiden blev 25:00:42 sämre än sist, men jag kunde inte pressa mig själv mot slutet för jag hade inte tidtagar klockan, och jag trodde att jag hade en mycket bättre tid. FUCK! Men men det är bara på ett igen imorgon. För jag ska bli FITT ja, å inte FET!

image44

Ja så ska min mage se ut i början av sommaren, så jag har lite att göra. Men jag fick faktiskt på mig syrrans byxor igår som var stl 24 och jag brukar ha 26 och ibland 27. Så de går åt rätt håll!

Men jag måste visa vad jag har köpt idag, men jag får uppdatera lite senare. See u later!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Kul med shopping :)

2008-04-27 @ 21:43:16
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0