God....morgon!

Å va de va härligt att vakna upp imorse, solen lyste genom fönstret och jag kunde ligga mysa och kramas i sängen i hela 20 min innan jag skulle gå upp. Det finns inget bättre!!!
Sen va de dock bara att stressa till bussen och skynda till ännu en dag på praktiken, men de funkar de me!
Så här såg jag ut imorse innan jag skulle springa iväg, (ser en ganska sur ut, men jag tänker väl på att jag inte får gå tillbax en vända till in i sängen)

Å juste dessutom så va det nått litet barn på bussen, Snacka om att hon va cool! Henne ruggsäck läckte saft (ner på mina skor) Å hon me sån härlig stil sa till sin kompis:
- men varför har du öppnat min saft?
-jag har inte öppnat din saft!
-Jo men jag ser ju de, den läcker ju!
-Men jag har inte!
-Men hurru de gör faktiskit inget för jag hade så lite saft!
-Men jag har ju inte!
-De e OK, vi fixar de!
Hahaha

image20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0