Härliga dag!

Nu e jag hemma igen, eller kom hem för 30 min sen. Hade lovat mig själv att gå ut och spring, men jag e helt slut och N kommer hit snart.  Hittade ingen födelsedagspresent till syster, men nu vet jag vad jag ska köpa iaf, så tänkte åka in imorgon igen. Sen köpte jag lite grejer till mig, vita skor från H&M, två nya nagelack i sommar färger, rosa leggins och lite smycken m.m. Kanske lägger upp bilder senare. Som jag sa så gick jag o mamma ut och åt, se va jätte gått, dom har så sjukt goda sallader på blåbäret.

image31

Just det hittade ett par G star jeans idag på pub, kollade igentligen på ett par till min syster men han som jobbade där va så himla söt så jag va bara tvungen att prova lite jeans (ja ni vet hur de är). Och jag hittade faktiskt ett par som jag tycker riktigt mycket om. Har aldrig ens funderat på att köpa ett par G star, har inte tycket att de har varit min typ av jeans, men nu kanske jag införskaffar mig ett par!

Nu ska jag hoppas in i duschen, Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0