Myskväll!

YES har äntligen plockat fram älsklings skorna, å jag bara njöt när jag va och handlade med mamma. Tänk att ett par skor kan få en att känna sig så på topp!

Ikväll är det bara jag och mamma hemma, så vi handlade massa gott. Det blir oxfile med min grymma sallad till. Och till efterrätt ska jag göra smulpaj, bättre kan de inte bli. Sen efter vår frossa hoppas jag att jag hinner med en joggingtur. Eftersom att imorgon måste både jag och kroppen va perfekt. Har mycket jag måste hinna med, innan kvällens bravader.
- Handla dricka till kvällen.
- Tyvärr måste jag sola också, eller så skippar jag de och köper brun utan sol som är ett mycket bättre alternativ.
- Kanske köpa min skor, om kontot tillåter.
- kolla om det finns någon klänning man kan ha till, eller så kanske jag hittar nån man inte har använt i garderoben.
- och just de, jag måste verkligen städa och rensa garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0