Ny dag, Ny kraft

God morgon alla glada människor! Nu har jag precis kommit till praktiken, sitter och äter lite yoggi äpplen ocj kanel mums. Fick springa runt och köpa massa magasin imorse, vi ska ha dem senare idag, så därför blev jag lite sen.
Dagens outfit
image27image28
Jag förstår inte varför bilderna blir vända åt fel håll, nu har jag ju verkligen vänt dom och sparat. Jaja dumma Mac säger jag bara. Hmm kanske ska säga vad jag har på mig.

Jeans - True religion
Ribb linne - American eagle
T-shirt - Miss Sixty
Mini kofta - Kookai
jacka - H&M
Skärp - H&M
Väska - Saint Tropez (syns inte på bilden)
Halsband - Pilgrim
klocka & örhängen - Dyrberg/Kern

Oj de va endel jag hade på mig jaja. Nu ska jag jobba lite, bloggar lite senare. See u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0