Ny vecka!

Idag är det systers 15 års dag!!! Grattis syrran! Vi va och shoppade massa pressenter till henne igår, och de blev en hel del. Därimot är jag lite besviken, byxerna jag köpte på H&M va självklart trasiga, inte kul alls med tanke på att de va dom sisa och jag verkligen ville ha dem. Dessutom gick min nya klocka sönder Skiter klarade inte ens av en shopping dag, men jag gick tillbaka med den och jag fick den fixad!.( som tur va). Hann inte ta dagens outfit bilder imorse, men jag kan göra de senare.  Ikväll blir de tårta och mys med hela familjen, N kommer förbi också på lite tårta.
Ciao!!!


image47

Kommentarer
Postat av: malin

vart har du köpt din rosa jacka? Skit tuff;)

2008-04-29 @ 10:56:24
URL: http://malinsthlm.blogg.se
Postat av: Micaela

Gina Tricot. Den kommer va väldigt användbar i sommar ;)

2008-04-29 @ 11:30:31
Postat av: A

skitsnygg rosa jacka. Precis min smak

2008-04-29 @ 12:57:33
URL: http://elakheter.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0