Nytt rekord!

Fy fan va jag e bra! Jag tog mig faktiskt i kragen och tog en joggingtur, och jag är mycket nöjd med resultatet. Jag har sagt till mig själv att jag hela tiden måste slå de gamla tiden. Annars är det inte roligt längre, jag känner rädsla för den dagen då jag inte förbättrar tiden, utan får en sämre tid. Jag vet nämligen att det kommer kämpa imot att ta på sig jobbingskorna för att gå ut och ta ett varv till. Men en sak som är säkert, och som jag verkligen har märkt av, är att min kondition har blivit betydligt bättre. Det känns fortfarnade som att jar har astma from time too time, men iaf.
Nu ska jag iaf skriva upp tiden jag sprang på ikväll, så vi får se om den förbättras till nästa gång.
Förra veckan 25:51:18
Idag 25:09:66

Nu ska jag kolla klart slutet på scrubs. later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0