Telefonterror!

Det är helt sjukt, när man väl e hemma och bestämmer sig för att man ska få ta lite sovmorgon. De GÅR inte! Jag menar de går verkligen inte, alla försöker stopp min sovmorgon. Och värst av allt va när hemtelefonen ringer oavbrutet i 10 minuter. Jag menar vem fan tar telefonen efter nio minuter och säger nej men oj jag  hörde inte att du höll på att ringa i 9 minuter!!! Så snälla människor där ute, ring inte mer än runt fyra signaler, det räcker!

Konsikvensen av detta är att jag inte fick sova, och istället sitter jag här och undrar va de kan va för viktigt samtal jag missade. Ja för de måste va viktigt, varför annars ringa i tio min? eller har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0