Lördag

Hej hopp å god morgon!! eller eftermiddag kanske.  Igår blev en jätte mysig kväll, vi va på mysingen och de blev fullt hus. Drack sommarens sista rose och spelade alfapet med gänget. Jag vann! :) Fick hmm en jätte dålig komplimang, eller de va nog inte menat så men jag blev arg. Han sa fan va snygg figur du har fått! Å jag sa men de har jag alltid haft (för jag har alltid sett lika dan ut, kanske nått kilo upp eller ner ibland) Men då sa han iaf nej du e mycket snyggare nu än tex förra sommaren. VAAA fan jag va snygg då me!!!!! Hahah jaja dumma fulla människor.

Jag och jossan fick taxi lift hem oxå, haha ja för de e sååå långt hem. De hade kanske varit bättre om man hade gått hem för då hade man gått bort lite av fyllan.

Just de hittade mammas galma ridbyxor, som jag satte på mig igår. Och fan va dom va snygga, de kommer bli mina nya favorit byxor.

Men nu drar dom i tyglarna på mig, bråttom bråttom. Puss å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0