Mysdag!

Har varit med José hela dagen. Först käkade vi frukost på bageriet, freddy va oxå me. Sen va vi hemma hos mig och hade de mys, bakade chokladbollar och lekte. Sen åkte jag med familjen till Ikea för att köpa en ny garderob till syrran. Tittade dessutom in lite grejer jag ska köpa till nya lägenheten. Ja ni hörde rätt. Nya lägenheten!!

Ja har ändrat mig, vill nog flytta ändå. vill bort från den här hålan och flytta till en ny. Låååångt bort. Så nu ska jag på lägenhetsvisning nästa vecka. och lägenheten är perfekt. Hoppas och håller tummarna att de är fint där. Och att jag får känslan av att jag kommer trivas där. för du packar jag mitt pick och pack å drar.

Ciao

Kommentarer
Postat av: JOSE

MYSDAG, lätt. Sov gott du med. Hörs imorgon! :) PUSS

2008-08-22 @ 00:25:25
URL: http://Juicefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0