Nu börjar verkligheten igen!

Första dagen i skolan efter sommaren, hmm jag och de e väl helt okej. Nya lokaler och ny adress, väldigt kul nu befinner vi oss på öfre östermalm! De vi läsre nu är open source och ja jag tycker de är intressant, bara de inte blir föör nördigt, sitta med massa skit kodning och tillverka program. för det är verkligen inte min grej.

Idag fyller jossan år. GRATTIS! Vi firade henne i lördags, va hemma hos henne och käkade och drack, sen gick vi till strand och fortsatte med festandet. Natten blev lång och lyckad. Och igår va jag på kalas hos min kära kusin. sen va jag på björnbus!

Men nu ska vi fortsätta brata om GNU/Linuxdistrubutioner och bla bla bla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0