Torsdag

Hej hopp å god dag!!!
Idag har jag varit ledig på förmiddagen haft de skönt och tagit en långpromenad med hunden. Men snart ska jag iväg till jobbet.

Just e va ju och kollade på lägenheten i Vaxholm igår, och den va väldigt fin. Tackade ja men vet inte om jag får den. Men tänk om jag kommer flytta dit!!!
Han även med lite shopping igår, de blev ett par skor långa strumpor, en hatt och ett läppglans. Sen köpte jag nya nummret av cosmo så klart.

Jag å syrran testar nya skorna.

Närbild

och hatten. Hmm fin frilla man har....

Nu ska jag käka klart min Ben & Jerry´s glass. mums.

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Dom där skorna är så läckra!

2008-08-28 @ 14:29:32
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0