usch!

kl e fem på natten och jag har inte somnat än, jävla skit natt. Ligger klarvaken i sängen och bara tänker, usch tvi och blä.
Hur f'n kan jag va så dum, ångrar mig sjukt mycket, ibland borde man lära sig att stå på sig och säga nej, men jag hade tyvärr inte hjärta för de, och nu sitter jag här sömnlös i tusentals tankar.
De va så mycket som jag inte ville veta, som jag inte ville höra, tänk om man bara kunde stänga av öronen eller bara glömma bort i samma stund man fick höra det. Men icke!

Fick ett meddelande inatt förrästen, tänkte svara men de kanske e lite konstigt att jag e vaken mitt i natten. Men de va gulligt, och jag borde ha kunnat sova. Och nu e de helt och hållet ljust ute. Ååå jag vet inte va jag ska ta mig till, hur jag ska reagera eller hur jag ska tänka. De enda jag vet är att jag vill fortsätta hata, och jag försöker de kan jag lova. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0