Annandan!

Fy satan i gatan va seg jag e! :)
Men kul hade vi igår iaf. Först va vi hos mina kusiner och firade jul. Öppnade massa klappar och körde lekar med mera. Fick allt jag hade önskat mig :D
Wii nintendo bland annat, så nu ska jag å syrran köpa Snowboard spelet till och den där plattan så man kan ha lite kul!
Parfymer fick jag också sen endel kläder. Så de blev en jätte lyckad jul. Familjen va glada för sina paket också.
Sen åkte jag hem till R drack glögg med hans familj. Sen kom lite mer folk och... ja de blev ganska sent. Kom i säng kl 4 där en snarkande R låg. Sen imorse fick jag panik hem för att vi ska åka till Kalmar idag.
Så nu ska jag packa lite sen åker vi. Kommer hem på lördag och åker igen på söndag, ett jävla rännande!

Nej bråttom bråttom Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0