Måndag

Haft julmys hela dagen. Jag och josé har gjort super fina julkort, så nu jävlar ska de komma julkort från min familj. Mamma har aldrig under min uppväxt skickat julkort, men nu ska de bli ändring på de. Älskar att göra juliga saker och pyssla och trixa. Så idag blev de julkort, och nästa gång blir de paket.

Sen har jag varit på boxning, inte med S den här gången, utan med syrra. De va sjukt kul att gå med henne, dock inte jobbigt för fem öre, och de va jävligt kul att få puckla på henne för en gång skull utan att hon skriker.

Imorgon har jag tenta hela morgonen, inte kul alls. Sen måste verkligen måste jag städa på rummet. De måste ju bli lite fint här om man ska kunna bjuda hem lite folk.

Nej tack för mig, /Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0