non stop helg!

I helgen har jag verkligen haft fullt upp. Vaknade upp bakis hos R i lördags och skyndade till jobbet. Sen kom jag hem slog in massa paket, sen vidare till släkten för att fira jul. Vi körde julklappsleken och käkade jätte gott julbord.

Sen på söndagen jobbade jag också, sen pkte jag och mötte fredrika och sen åkte vidare till José. Där hade vi julbak och julmys hela kvällen drack glögg och körde lite lekar och vi blev endel folk också. Sen åkte vi hem, körde hem fredrika. Sen skulle jag titta på film hemma hos M, men klockan blev alldeles för mycket och ja va jätte trött.  Just de mötte tre polisbilar på Gålöi en hastighet man inte vill möta en eller varför inte tre polisbilar. Men jag hade lite tur!

Jaja Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0