Söndag

Allmän bakis dag idag. Suuper härligt trots mina 0,8 i promille, men jag va inte värst iaf.
Jaja gårdagen blev jätte mysig fest med vänner och kära.. Känner verkligen att de finns härliga guldklimpar till människor, och människor som verkligen bryr sig och finns där genom vort och tort.

Nej nu ska jag sluta dravla skönt att man tillsist har kommit hem iaf. haha och jag har fått ett nytt smeknamn förutom smurfen, nämligen hon som alltid luktar så gott. T och T hade vilda diskutioner om att jag alltid luktar så gott. Nej men natten blev lång och vi gick och la oss vid 6 kanske så nu e jag trött och ska börja städa på rummet och kasta ut lite gamla möbler.

/Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0