Tisdag

Äntligen var man klar med tentan, tre jävla timmar sjulle de ta, och man vill ju inte va sämre än att sitta där i 3 timmar. Men nu e jag iaf klar, dessutom har jag skickat in alla mina andra uppgifter yttligaren en gång för min lärare tycks ha missat att jag har gjort de. Suck!

Nej nu ska jag gå ut med hunden, katten ska också få följa med, hon har blivit så tjock nu nu kan ja ju inte kalla henne bebisen längre utan blir tvingad att kalla henne tjockis. Haha nej men aja ja skojja men jag har köpt ett koppel till henne så hon kan följa med utan att jag ska bli orolig att hon ska springa bort. Eftersom hon vägrar stanna hemma när hon ser att jag ska gå ut.

Jaja Bye bye /Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0