Torsdag

Gooood morgon!
Ännu en ny skoldag, jätte skönt att ta sig till skolan idag för en gångs skull, eftersom att jag slapp åka från Dalarö utan sov inne i stan. Igår va vi ju på cafet, vi hade eget rum först där vi drack adventsdrinkar. Väldigt mysigt, sen drog vi in till "vanliga" cafet och röjde lite, men de blev ändå en väldigt lugn och mysig kväll. Sen drog jag och natta hem till krisoff och skedade hela natten.

Lite svårt att komma upp imorse och speciellt svårt att få utt Nathalie, men grymma som vi är så kom vi självklart i tid till skolan.

Lite senare idag ska jag till frissan och klippa av mig barret. Funderar på att färga de mörkbrunt men jag skiter nog i de, se kulle verkligen inte passa mig, och alla jag frågat säger typ samma sak. Nej jag får gå och köpa mig en peruk haha. Nej nu ska vi fortsätta med ekonomi skit. vääldigt kul.
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0