Gårdagens bravader!

Igår va de strand hotel som vanligt, men innan hade vi mys hos jossan. Strand hotel va helt okej eller de va skit kul, men musiken va hmm inte toppen som den brukar va, utan mer ok!
Just de i torsdags på dalarö skans så kom en tjej fram och sa till mig, du den där killen e skit kär i dig ska du inte gå och prata med honom?
och sen igår så kom en annan tjej fram och sa samma sak, ska du inte sattsa på honom då, han tycker verkligen jätte mycket om dig!
Skumma typer de finns där ute, de e inte nått jag skulle vilja att mina vänner gick runt och sa till mina lovers.
Just de kärleken flödade och jag dansade ääährslettt av mig!

Men nu ska jag iväg, lägger upp lite bilder later!
Ciao <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0