Helgens bravader



Firade min födelsedag i fredags (trots att jag fyller imorgon), de va jag och tjejernavi åt middag tårta och spelade spel, plus en hel den massa dricka. Sen mötte vi alla andra för en liten "tjej fest" på stranden som vi kallade den. Efter blev de natt bad hos mig och korv käk. De blev en jätte mysig kväll men fylla stök tårar och en hel den jävla massa lycka.




Sen igår stack jag och freddy ut på sjön med några, åkte in till stan med båten och käkade lunch/brunch och åkte wake. Och vi blev dessutom lite solbrända.
På kvällen blev de strand hotel som vanligt, först va de lite segt, men sen när man drog igång och dansade och alla andra oxå gjorde de, ja då brakade de loss, de blev röj hela natten. klarade dessutom att dansa nykter. Jag som alltid säger att jag "dansar aldrig nykter". De va riktigt jävla kul, kände mig på topp!!!

Helgens bästa kommentar:
"Hurru vems trosor har jag på mig?!"

Jag avslöjar inte vem, men fan va de va kul!

Nu ska jag fortsätta titta på mamma vid 16. Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0