lättade på trycket

Hmm vet inte hur jag ska uttrycka de här, men jag ångrar mina två senaste år jag ångrar dom verkligen och har gjort de ett bra tag. Men det är inget att göra åt de e bara att glömma och gå vidare, för de hjälper inte om man tittar tillbaka och bara ska par massa hat. Hörde idag att han med de lilla H:et har gått upp ett snäpp, jasså?!?! ser de ut som om jag bryr mig jag hatar dig!
De jag skulle säga va iaf att jag kan inget annat än gå upp till bätttre killar, för ALLA är bättre än han för han e sämst, man ska inte ta den skiten som jag har fått stå ut me i två år.

hmm ja och om de där att jag är bäst hmm du e inte....... ciao bella!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0