hej hopp!

Nu sitter man på jobbet, satti igång internet förut åt en kund så varför inte blogga lite samtidigt för?! :)

Nu e de andra gången denna skumma lilla kvinna, (ja verkligen LITEN) kommer in i butiken, och hon kan inte ett ord svenska, engelska, franska, tyska eller spanska hur fan kan man föra en konversation då? Summan av kademumman va att jag va tyst och log och hon sa ashraff achraff!!!!! och andra gången hon var inne hade hon faktiskt lärt sig att säga imorgon ashraff, och jag tolkade de som att hon ville lägga undan de till imorgon (sist hon gjorde de så hämtade hon de inte.) så vi får se om hon kommer och hämtar det imorgon.

Jajaj bla blabla. snart kommer Nathalie och jag slutar, men nu ska jag dricka min chai latte och snicksnacka med kunderna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0