Skol dag!

Försov mig två timmar imorse, kom bara en timma försent till plugget. Hatar när man är så trött på morgonen aå att man stänger av väckarklockan i sömnen. Har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna, men man har så mycket annat att göra och när man väl tar fem minuter framför datorn så har man inte tid att blogga.

Men när man är i skolan så har man tid, haha. vi är bara fyra stycken i klassrummet, lite pinsamt dumma klasskompisar som inte kommer till plugget :) (Men jag förstår dem)

I söndags (natt) så rymmde jag och katta N och Tilly ut i natten, vi tog båten till Tillys landställe, drack skumpa och badade hela natten.

Och i tisdags när de va match så åkte jag och jossan ut till smådalarögård med massa dalaröfolk, de va väldigt kul speciellt för att sverige vann!!! Badade och bastade hela kvällen.

Men nu ska jag lyssna lite, Later! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0