Skol dag!

God morgon! fan va tidig jag alltid ska lyckas va till skolan, nu e de bara jag och min lärare här och då måste man ju prata och va social men jag e ganska duktig på de ;)

Såg en konstig dam med svarta solglasögon idag på t-banan, hon hade ett päron inge konstigt med de men när hon skulle börja äta det så började hon uppefrån på toppen och slukade hela päronet. Det såg mycket lustigt ut, men jag är ingen päron människa så jag vet kanske inte hur man ska äta päron.

Idag blir det ännu en studentmottagning Emelie tar nämligen studenten. Dom ska åka stålhäxan igenom stan (våran båt) om jag ser dom så hoppar jag nog på och liftar hem, så får man en mysig liten båt tur.

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0