god morgon

Uppe med tuppen som vanligt, ne e man klar för att gå till praktiken. Men så ringer Tom och ger mig en väldigt bra nyhet, jag behöver inte gå till praktiken! Sebastian va sjuk och tom måste öva på en presentation till senare idag, så då sa han att jag fick va hemma och plugga (eftersom jag har sjukt mycket grejer som ska göras till skolan)

Senare idag ska jag även in till stan och shoppa shoppa shoppa! Present till syrran och lite grejer till mig, även massa andra saker.

Appropå ingenting, mina fötter är döda!!! Har fått blåster från mina joggingskor, hur sjutton ska jag kunna va fabulous in heels på fredag med värkande fötter?!

Jaja nu ska jag ut och lägga mig i solen och plugga lite. Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0