God morgon alla dönickar (mig själv)

Kändes som att man precis har kommit hem, men faktum e att de va ett par timmar sen och man har faktiskt hunnit sova några timmar (vilket inte känns). Men skönt är det iaf och jag har inte heller sovit bort hela dagen, som annars inte vore så konstigt om  jag hade gjort.
Men igår var det jossans och kattas student mottagning, och vi va i vendelsö och hade det jätte mysigt. Sen bar det av in till stan, smarta som vi va så struntade vi i gänget som skulle ta taxi och tog bussen istället vilket jag och min plånbok är glada för idag. Inne i stan blev de mer vinpimplande på världens mysigaste balkong, sen blev det ut för att göra natten osäker. Vi gick inte till studenternas slutskiva utan vi givk ut på egna bravader och vi fick en riktigt lyckad kväll natt och morgon ;)


Nu ska jag och pappa ut i solen, jag har lovat att jag ska bjuda på en kopp med hmm knatte fnatte å tjatte dricka som vi nu har börjat kalla det (chai latte). Igår var min sista dag på praktiken och Tom och Sebastian va jätte gulliga, dom hade köpt två nya gigantiska muggar (älskar stora muggar) sen fick jag en mjölkvisp så att jag kan göra en riktig chai latte och en New york  guide. Tom vet hur mycket jag vill åka dit och att jag vill spendera nästa år som au pair där, så han tyckte att det var passande för att pusha yttligare lite på att jag ska åka. Tack tack och tusen tack!!!!

Men nu ska jag som sagt ut i solen. Later! PUSS <333
(bilder från igår kommer senare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0