Idag har jag....

Förutom haft en jävla mens smärta i mage, rygg och nu tom lår. Har jag samma smärtor så stannar jag nog hemma imorgon, men nog pratat om de.

Först bakade jag och syster hallonkaka.


Tänk om man kunde ha en lukt blogg, för då skulle ni bli helt till er av lycka och saliv rinnande munnar.

Efter denna socker chock så gick syrran hunden och jag för en powerwalk, de va väldigt mysigt i sommar/vårsolen.




Sen fick syster och jag städmani och dammsög huset, vi var väldigt effektiva. Och efter det så hjälpte jag mamma med maten och vi gjorde rabarber paj, helt underbart gott nu vill jag ha den där lukt bloggen inge.

Och efter det blev de joggning som ni redan vet. Och nu ligger jag ny duschad i sängen och kollar på Sex and the city, love love love.

Sleep tight, lär nog inte bli nått mer inlägg. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0