Jobbig morgon!

Snacka om att det har varit en panik morgon, bestämde mig för att ta bilen till praktiken. Men självklart så ska allt gå fel, sega bilar på dalarövägen, köer på motorvägen och inga parkeringsplatser i skärmabrink. Allt va iuf lugnt tills jag då upptäckte att det inte fanns en liten mini ruta kvar till mig, men de slutade med att efter minst 20 letande så hitar jag en lååång lång bort. Så nu är jag här, hel och välbehållen.

Idg ska nämligen jag och mamma kolla på en lägenhet till mig, ja just det jag kanske blir en Lindingö bo. hoppas hoppas! Det skulle verkligen vara perfekt att lämna alla gamla rötter på Dalarö. Å va jag skulle mysa.

Men nu ska jag och sebastian göra lite översättning på sidan, sååå later! <3

Kommentarer
Postat av: José

Ring mig sen måste veta om lägenheten. Fy fan va roligt de skulle vara. Du vet att jag ingår i priset :) haha puss

2008-05-13 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0