Just det! YES!

Tog en joggingrunda nu på kvällen också, fy fan va jag e bra. Tiden blev 24:13:72 vilket är jätte bra, trots att jag mötte Jimmy på vägen som skulle prata och jag förlorade några sekunder.

Mamma sprang iväg samtidigt som jag, och tog med Daisy. Dock blev hon förföljd av en pittbull, och hon skrek tydligen som en galning efter mig, men jag hörde ingenting. Stackars Daisy som blev biten i baken. Men tydligen så kom Jimmy och körde hem dom. (och de va efter de jag såg honom och de va antagligen de han skulle berätta för mig.)

Shit nu e de två katter som bråkar utanför, för dom skriker som bara den. Men som tur är så sitter min bebisar så sött på trappan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0