Kärleks tankar!

Nu är det dax att sluta leken som vi har hållt på med så länge, Kan han inte fatta att det gör ont! Vi tär fortfarande sönder varandra.

Någon som man har älskat så högt så länge och som man litar på till 1000. Jag skulle kunna lägga mitt liv i hans händer och veta att han skulle vårde det ömt och så försiktigt. Säkert mycket bättre än va jag skulle vårda det.
Och från den kännslan och tryggheten till att bli helt trampad på och förstörd från en dag till en annan, de sveket är obeskrivligt. Kännslan i kropp och själ är outhärdlig.

Men det värsta är greppet han har av en efteråt, inte nog med att man har blivit trampad på en gång utan det ska upprepas dagligen. Och självklart är det inte hans fel alltihopa, att det är han som har tappat kännslorna. (och de är självklart ok, sånt kan hända, trots att jag får kännslan av att allt vi haft har varit en lögn) Nej utan det är mitt fel för det är mig han inte kan lita på, för självklart vill han ha kvar mitt hjärta även efter det är slut, så att han kan ha kvar något att leka med. (klämma, riva, slita och fortsätta förstöra totalt).

Frågan är hur länge man kan ha det så här?
Jag har stått ut med att vara en "icke singel" singel i 14 veckor nu, och nu har jag tröttnat.
Först trodde och hoppades jag på att man kunde ta tillbaka någon som man älskar och som en gång har slutat älska än, trots att han säger att kännslor kan komma tillbaka, men nej jag kan inte det och jag inser det nu.
Rädslan att bli sviken igen är för stor. Jag hade hoppats men jag är antagligen för svag, eller för stark välj själv!


Love M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0