Lite smått och gott!

Hej hopp därute, å jag har sovit som en gud inatt, jag lyckades till och med försova mig men som tur var så ringde mor min och väckte mig. De blir ingen dagens outfit idag, hade inte tid och essutom har jag väldigt tråkiga kläder på mig. Tog på mig ett par jeans som ajg måste ha köpt när jag vad 16 eller kanske 17 och jag har inte haft dom sen dess, men de sitter som en smäck nu (Dom lyckades bli lite små då). Men jag tror att dom har töjt sig när dom har legat i garderoben i flera år. kan de inte va så? :)

Längtar tills imorgon, då ska jag jobba så man får lite stålar, sen ska jag ut me tjejerna efter jobbet och ta ett glas vin någonstans, kommer bli skit mysigt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0