Ny bok!!! jippi!

Äntligen kommer en ny bok från Denise Rudberg, har längtat tror mamma har de me. Och den kommer komma ut 8 juli en liten försenade födelsedagspressent till mig :)
Här är mini intervjun ebba von sydow gjorde med henne.
image89


Sköna Denise Rudberg, en person jag verkligen tycker om, har skaffat en ny blogg. Haffade henne för fem snabba frågor...
Hallå Denise, du har börjar blogga på Deniserudberg.se - grattis till nya bloggen!
- Tack!
Vilka bloggar läser du själv?
- Din såklart och typ femton andra. Som jag MÅSTE läsa innan jag börjar min arbetsdag. Jag är väldigt bloggberoende...
Du har precis kommit hem från solsemester i Grekland, jag sitter framför datorn på kontoret, varför är livet orättvist?
- Äsch, du var ju i Spanien alldeles nyss ju! Knappast synd om dig. Men för att sukta lite så är det faktiskt
väldigt härligt i Grekland och på Kreta där jag var.
Härligt. När kan vi hoppas på ny bok från dig?
- Oj, snart. 8 juli släpps den. Superläskigt.
Håller tummarna. Förresten, visst hade vi kul förra helgen?!
- Ja, hua. Alldeles för trevligt märkte jag dagen efter. Men du är ju en grym DJ och ett mycket bra team med Sigge. Ser framemot en middag snart igen.
Jag med, nu ska jag läsa din blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0