Nya bloggen!

De blev inget blogginlägg imorse, uppdaterade till den nya bloggen eller va man nu kallar det.

Idag har jag varit hemma, syster e sjuk så hon har också varit hemma. Vi har haft en mysmorgon bakat hallonkaka som snart är klar. Just de och under tiden gjorde hon äggrör snacka om att hon är rolig, jag brukar ha lite mjölk i innan jag steker det, men hon glömde det plus salt och allt, så hon hällde i allt efteråt och jag bara skrattade åt henne, men hon sa att de smakade gott. Konstigt nog så tror jag henne inte, för de såg inte så gott ut.
Bläää!


Men nu ska jag gå en powewalk med syrran och hunden (om jag får med dom) förhoppningsvis så kan jag gå bort mina fruktansvärda menssmärtor.
Later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0