Sabis irritation!

Handlade mjölk och yoggi innan praktiken. Blev lite små sur på kärringen i kassan, för att jag tänkte passa på att köpa sofis mode för att aftonbladet va slut, eller den fanns inte där, då får man köpa den utan att köpa aftonbladet. MEN självklart ska hon påpaka att man måste köpa aftonbladet till, och jag sa inte såg nån men vill ha tidningen ändå utan aftonbladet. Men vi har aftonbladet sa hon, - Men jag varken såg ingen, - De ligger därborta! Och jag vänder mig om och ser en bit bort att de ligger ihopbuntade i en kundvagn, Irriterat sa jag att jag inte hade lust att packa upp deras tidningar och tänkte vilket J*vla k*rring hon ska va kan hon inte bara skita i de. Men ick sen kommer en liten aftonbladet flygande som jag inte alls ville ha och poff jag hade betalat för båda tidningarna som jag lika gärna hade kunnat skita i!!!

hehe de va min morgon! :)
PUSS o HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0