Träning!

Det blev en joggingtur idag med, men den höll på att ta kål på både mig och min ipod. Det som är så skönt med att va ute och springa är ju musiken, och självklart ska min ipod pajja totalt när de hade gått 13 minuter och jag låg jävligt bra till tidsmässigt. Men efter det så försökte jag få den att fungera, och när jag inser att det inte kommer att gå så får jag springa där  och tvinga mig själv att inte dra ner min hand i byxfickan för att dra upp ipoden och kasta den i backen och stampa på de. Men jag klarade det hela vägen hem utan att behöva bära hem ipoden i bitar, men det var jävligt tråkigt kan jag tala om så tiden blev dessvärre lidande 26:16:56 och jag var inte ens trött när jag kom hem. Hade det inte varit så sent så hade jag tagit ett till varv.


Nu ska jag kolla klart på scrubs, imorgon kommer bli en lååång dag så måste få lite sömn oxå.
Sleep tight! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0