Fredag

Hej hopp!
Mysig morgon hela familjen va hemma, men nu har dom övergivit mig och jag är ensam. Idag ska jag städa rummet så de blir skinande rent.

Topshop igår, ja de e inte bra att shoppa när man är nere, resultatet blir bara att man shoppar för flera tusen. haha, nej men de blev två nya klänningar som jag ska ha en av alla dessa gånger jag går ut. (not) Sen blev de en mini trikå kjol och ett mega halsband. De blev en jätte mysigt kväll å jag å N hade väldigt skoj.

Nej nu ska jag fortsätta städa och spela hög musik, och ångra mina sjukt dumma handlingar. fuck fuck fuck. Men man får slå sitt kast och så för vad man har beslutat även fast det kan va helt fel.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0