Onsdag


Höst mys

Idag är de skola, och jag ska plugga sjukt jävla mycket. Och ikväll blir de boxning. va på boxningen i måndags me, men har faktiskt inte nån träningsvärk alls. haha super skönt lite mör bara kanske, men de e inte så konstigt när man har haft en kluns som har hoppat på ens mage och boxat på revbenen så man nästan tappar andan.
Men ikväll ska jag minsann ge igen.

Imorgon ska man jobba, ganska trevligt faktiskt. Dock bara för att jossan ska komma förbi och sen göra mig sällskap hem till kära Dalarö. Vi ska mysa i helgen oxå, ska ta en vit helg och bara ta hand om varandra. Laga god mat titta på bra tv och snacka massa skit, helt utan vin!

Men nu måste jag fortsätta. massa blaj om olika företag.

OXOX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0