Söndag

Å swisch sa de så va helgen slut. Men den har varit väldigt mysig. Igår va de mysdag frukost och fika med fika. Sen va de in till stan på kvällen med bilen i snöstorm ja hmm jag kanske ska va glad att jag har båda benen i behåll eftersom att de va sjukt halt och jag hade inga vinterdäck plus att de snöade så mycket så man inte såg vägen. Tur att man har kört där förr. Sen va de glögg och singstar hela kvällen och natten. Vääldigt mys.
Just de gjorde iordning mamma inför en fest, stylade och sminkade henne. Hon fick låna min nya klänning (som hon snällt delade med mig, och betalade halva tack mamma) och hon blev väldigt fin.

Idag har de varit en allmänt slapp dag skulle ut och åka pulka men de får bli imorgon, älskar verkligen att de har kommit snö.
Längtar jätte mycket tills vi åker till sälen över nyår så man kan sätta på sig skidorna igen. Dessutom är vi ett jätte skönt gäng som åker upp. Vi ska snart ha sälen möte, dricka gott och planera årets nyårsparty i sälen.

Men nu ska jag kolla på Wallander och snart hoppa i sängs.

(Just de kolla de på gossip girl, och de va nästan så jag grät de va så sorligt och jag kände igen mig så mycket i serena och Dan förhållande, jaja ni fattar.)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0