Måndag



kan ju förövrigt meddela att jag är helt slut. inte i kroppen utan i armarna. Mina armar bara skakar, uch riktigt läskigt. Men de är väl så de är när man boxas med en kille. Jag får väl skylla mig själv för jag visste att han skulle slå sjukt hårt. Men de roligaste va när vi skulle ta rävsax runt varandra och försöka komma loss. haha å jag lyckades. Men de va grymmat kul, och jag älskar dom för att dom puchar en som fan och säger att man gör bra ifrån sig när man igentligen suger.

Men nu skakar mina händer för mycket så jag orkar inte skriva mer.

ciao ciao (längtar efter träningsvärken imorgon tur att jag bara kommer få den i armarna, för jag å sebbe ska ut å jogga imorgon.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0