Onsdag

God morgon alla dönickar. Jag sitter i plugget som vanigt, med en stor kopp choklad och myskofta. Ja de e svinkallt i klassrummet för min lärare inte vill att vi ska somna. haha. jaja va kan man säga nästa vecka kommer ja va sjuk istället.

Igår träffade jag jossan och vi hade en jätte mysig kväll. Långpromenad och lagade god mat, de blev sallad med kyckling. Sen kollade vi så klart på DH och bara mös!

Vickan skulle somna tidigt, och jossan va sugen på en Cigg så vi gick ut på gatan och jag passade samtidigt på att borsta tänderna. Hm folk som såg mig lär ha trott att jag va knäpp eller hemlös. Varav första alternativet stämmer.

Jossan fota mig innan jag sprang iväg imorse och så här blev resultatet.


Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0