Suck

Varför ska jag ha sån otur. Vi ska ha föreläsning idag, och när jag kom till klassrummet så va de inte många här. Och en kille skulle precis sätta sig ner vi ett bord, och smart som ajg e och vill sitta bervid lisa och anna sätter mig vid ett annat bord. Hmmm ja då vänder sig killen och ser lite förvirrad ut och självklart. JAAA han sätter sig vid Mitt bord suck suck. Så nu får jag sitta här med den tråkiga killen och alla andra bord e upptagna, ska jag byta plats?!?! hmm två nya killar sitter vid bordet framför och verkar vääldogt trevliga om jag säger så. haha ja nej å skämtåsido nu börjar vi. ville bara få ut min morgon killing anda!

Ikväll blir de boxning, väldigt skojj, längtar till att få bli sönderslagen. WEEE!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0