Fredag

Latis dag, eller nått, har suttit och pluggat och tittat på tv. Vi har ny box och ännu roligare kanaler. Suck!
Ikväll blir de mys middag med familjen, ska käka svenske färska kräftor, och ha de gött! Vet inte om jag drar in till stan och hittar på nått sen, men jobbar imorgon så vet inte.

Men imorgon då brakar de loss iaf, jag och jossan ska göra stan osäker. Vi ska ut och leta karlar, eftersom att vi har fått för oss att alla killar är idioter så måste vi försöka att hitta motsattsen. The perfect boyfriend!!! Omöjligt säger jag, men vi får väl se. haha.  (Och rättare sagt, jag sa de finns bara idioter därute, så varför ens anstränga sig?! Jossan svara nej nu ska vi ut på lördag så ska du se att de finns massa kandidater!! haha jaja skämtosido vi har KUL!)


ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0