Måndag

Ännu en ny vecka som smyger sig fram. Nu har man fem dagar på sig att ta igen de man missade förra veckan. Sitter i plugget, först som alltid och väntar på resten av klassen.

Har ju inte berättat om hur helgen har varit, jag förutom att jag har varit sjuk då! Men i lördags jobbade jag. Sen hade vi bestämmt att vi skulle ha en myskväll med film och pyamas gos. Men istället tog vi fram Sing star och öppnade EN flaska vin, de va jag natta å freddy och nattas mamma. Sen för självförtoendet så drack vi lite till  vin och lite till, hmm ja å de slutade med hen hel del öppnade vinflaskor. Å vi som skulle ta de lugnt, för jag va ju sjuk å allt. Men nej nu va jag å Natta laddade så vi på me makeupen för att gå på äventyr. Vi mötte Malin och gick ut. Ja de blev pink panter och dans. Hmm en kille va ganska på och ville dansa, men jag avvisade elak com jag är. Men de slutade med att Malin hittade ett ragg som va vän med min kille i gula t-shirten. Haha han va ganska söt faktiskt, men ja va lite elak för jag va lite avvisande. Men Han fick mitt nummer och han ringde en hel den gånger under natten. Aja sen gick vi hem till Peter å va där en stund, sen bar de av hemmåt. Där vi skedade villt, ja som man ska göra på en pyamas gos kväll. Sen va jag väääldigt seg dagen efter, sjuk plus trött efter all förlorad sömn.

Aja nu ska jag lyssna på min lärare. Vi börjar med affärsplan idag.

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0