Måndag i plugget

Segt att försova sig en måndags morgon. Men nu sitter jag i plugget. Å han babblar på som bara den, och jag lyssnar inte ett skit. eller jo ibland typ när han tittar på mig, som han har en tendens till att göra. Och han är väldigt duktig på att fråga mig frågor hela tiden, för att se om jag hänger me. Och de e klart jag gör!! Alltid!


Min pappa va så gullig i helgen, haha. han va på 24 h kryssning, och innan han åkte sa jag. Kan inte du köpa den nya D&G parfymen till mig?!? Men mickan svarar han du fick ju en sist för nån vecka sen. -Jo men men den är slut!! Men jag som t.o.m köpte den stora 100 ml!!! - Ja men den e inte slut men jag vill ha en till!!! ok!!

Haha ja å sen dagen efter så kommer han, å va e de som ligger på bordet. Jo en ny parfym!!!! Men inte vilken som helst, en exakt lika dan som jag fick sist. Så nu har jag två gigantiska rosa parfymer. Å de han sa va. - Ja men du sa ju att den hade tagit slut. suck suck suck söt nöt, jaja den luktar gott. och jag kommer ha samma doft över ett år framöver!

(Men när jag åker till London ska jag köpa min D&G doft. love love love it)







Love u!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0