Måndag

Sitter i skolan, har pecis börjat. I helgen har de verkligen varit bloggtorka, har inte haft nån ork att sitta vid datorn, sen har man haft massa annat att göra. Men i lördags så va jag m. fl på ink messan på bryggerit, hmm ja de va ju kul att gå runt och titta på alla hippa och härliga människor som verkligen tycker om att sticka ut från mängden. Men K och r som verkligen ville tatuera sig fick inte en syl i vädret hos tatuerarna, alla va verkligen fullbokade, vilket va lite trist. Och de va mest de allt handlade om, att försöka hitta nån cool tatuerare som skulle tatuera en. Och jag va inte riktigt sugen på att börja rita på kroppen, så de va inget för mig utan lite bortkastade pengar. Men visst va de kul att träffa vännerna en lördagskväll.

sen igår va de en allmänt slapp dag, bokade flyget till London förrästen. Så nu är de bokat och klart. ska bara leta hotel i veckan.

Just de i fredags så samlades tjejerna på mysingen, drack och hade skoj, men de blev ändå en lugn kväll eftersom jag och jose jobbade på lördagen.

Men nu måste jag lyssna på hmm va heter han, Ja Markus!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0