Onsdag

Aj va ont jag har. haha ja jag har varit ute och joggat två dagar i rad (mån tis) och idag har jag förjordat ont i vaderna. Jag haltar så folk kan tro nått helt annat. Idag gjorde jag ett besök hos blod bussen, så om en månad så ska jag börja skänka bort mitt blod.

Kollde nya serien på 4:an oxå, och den va riktigt bra tycker jag. Hmm ja de kunde ju va lite men bara lite mer spännande, men de kommer väl. Oskyldigt dömd hette den tror jag.

Imorgon blir de jobb å jobb å jobb. Nej men de e inte så farligt slutar tre så de e vääldigt lugnt.


Bjuder på lite bilder från förr förra helgen.





Vakten vi ville ha hem(not), söt som en liten nallebjörn.

Nu ska jag kolla på scrubs. Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0