Onsdag!

Idag kommer de bli en lång dag, har massa saker att göra.
-Börjar dagen med skola, och självklart så försov jag mig och kom 30 in sent.
-Sen ska jag förbi nått Mac center för att säga att dom ska fixa min dator. (igår när jag väl skulle plugga så fick jag inte igång den. och de va därför de va dålig blogg uppdatering.)
-Ska ta och gå en shoppingrunda, ska hitta ett par lack leggings, och nån lång t-shirt och kanske yttligare en liten hatt. verkligen älskar hattar helt plötsligt idag har jag mitt senaste hatt köp på mig.
-Tänte sätta mig på nått fick och ta en chai latte och plugga nån timma. Måste bli klar med allt snart.
-Sen ska jag träffa Katta och Jossan för vi ska väl fixa lite för ikväll, handla och fixa mat. vi ska göra hemmagjord sushi väääligt gott.
-Sen blir de avslutningsmiddag för Katta som rymmer till Australien på fredag, åå va jag kommer sakna henne. Men får se de fårn den ljusa sidan, när sommaren kommer så kommer hon!!! å de e ju inte långt kvar. ;)

Kanske även sover i stan inatt, men vet inte om de blir så, jobbar imorgon så de kan va skönt att komma hem. Men suck då måste jag åka hemmifrån så sjukt tidigt. Så får se vad jag gör. Men nu är den här föreläsningen om patenter slut, och jag ska ut i spöregnet utan jacka kul kul. :)

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0