Skola

Sitter i plugget, håller på att gå igenom allt vi har gjort de senaste 7 veckorna. hmm och de är endel!

Idag ska jag mamma och syrran kolla på en lägenhet till mig igen, har blivit endel tittade på lägenheter nu. Jag vill ju verkligen ha npgot eget. Även denna gång i Vaxholm. Låååångt bort från familj och vänner, men jag får väl ta å skaffa mig en bil, usch så dyrt, men nöden har ingen lag.

Just de, berättade ju inte något om hur de va på lördagen. Men kvällen blev riktigt lyckad. Vin på ett ställe som heter vasas tror jag, där även Natta och jag öste i drinkar.
Sen blev de olssons video (tror de heter så) Där de blev lite mer dricka. Jag å Natta å hmm han (va han nu heter alex?!?) Flirtade med vakten och fotograferade vilt. (bilder kommer sen). Sen hoppade vi in i tre taxi bilar och drog till Ett ställe på söder. Mycket trevligt öl å ös vi dansade hela kvällen. Bartendern va väldigt söt, Nathalie och sofie tyckte att jag skulle dra in en stöt, hmmm. haha inga kommentarer. Ja just de jag hade min nya svarta kroppsdräkt på mig, hmm mycket vackert, (NOT!) Först hade jag en guldtröja sk över den, men när vi kom till ett ställe så drog Nathalie av den direkt och kastade bort min lilla guldsak, oj oj å där stod jag men min glansiga dräkt och försökte smälta in. Men Tjejen på toan tyckte jag va as cool i den så de va ett plus iaf.

Tack å hej från mig! PUSS!


(Just de glömde slutet av kvällen, som jag helst vill sudda ut, inte för att de hände något. Men med tanke på hur mycket jag åt så rullade jag runt som en boll hela söndagen. Ja för alla som hade klarat av kvällen utan att däcka och dra hem, stack till donken för all sprit som låg i magen skrek efter mat. Så vi gick dit och ÅT! ja vi ÅT! massvis Jag tog ett 9 pack &co hmm sen hade jag inget att göra å vi väntade fortfarnade lite, så JA!!! jag tog ett meal till ett ganska stort sådant. Åt upp allt, natta smakade lite lite, men hon hade ju eget å käka på. Sen när vi kom till Gullmarsplan och insåg att de va ca 30 min innan bussen skulle gå. Och till våran glädje så hade hamburge grejen öppet, så vi kunde få lite värme. Självklart drog vi i lite pommes oxå men överdrivet mycket grillkrydda. Sen när den v aslut tänkte vi gå över till glass, men som tur va (glad dagen efteråt) så såg jag i ögonvrån att bussen va på väg att åka och vi rusade dit, hann precis sen somnade vi som två fulla donken fyllda heta tjejer på bussen. Nathalie gick inte att få liv i så alla på bussen fnissade åt mig när jag skulle försöka skaka liv i henne, och självklart missade vi hållplatsen. Men de va inte så långt att gå tycker jag. Vi hade ju våran räddning med oss nämligen gå hem skor. Glada och fnissiga gick vi till lyan och somnade i alla våra dagar (hmm 2 timmar typ) Hahah,)

Usch vilket långt inlägg, hoppas ingen orkar läsa allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0